Betaling

BETALING

Hos KAYA kan du betale med følgende metoder i samarbejde med Klarna:
Maestro, MasterCard, VISA, VISA Electron og American Express.

Betalingsprocedure

Hvis din betaling afvises, gennemføres ordren ikke.
Nogle kortudbydere – bl.a. VISA – kan reservere beløbet på din konto ved køb. Se dine kortvilkår for detaljer.

Beløbet trækkes først, når din ordre er pakket og klar til afhentning i butikken.

Moms

Dansk moms (25 %) tillægges alle ordrer. Momsen fremgår ved checkout, på ordrebekræftelsen og på fakturaen.


OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OM BETALING, RETURNERING & REFUSION

Kan jeg få en tilbagebetaling til en anden betalingsmetode?

Som udgangspunkt refunderes beløbet til den betalingsmetode, du brugte ved købet. Ønsker du noget andet, så kontakt os – muligheden vurderes fra sag til sag.


RETURNERING

Hos KAYA tilbyder vi 30 dages tilfredshedsgaranti.
Du har 30 dage fra modtagelsen til at anmode om en returnering — du må gerne have prøvet varen.

For at være berettiget til returnering skal du kunne fremvise kvittering eller ordrenummer.

Sådan starter du en returnering

Kontakt os på kayaonline@kayashop.dk.
Når returneringen er godkendt, sender vi instruktioner om, hvordan og hvor varen skal returneres. Returner ikke varer uden forudgående aftale.

Har du spørgsmål undervejs, hjælper vi gerne.


Skader eller fejl

Tjek din vare ved afhentning. Kontakt os straks, hvis varen er defekt, beskadiget eller ikke stemmer med din ordre.
Det gør det muligt for os at løse problemet hurtigst muligt.


Varer der ikke kan returneres

Nogle varer er undtaget, bl.a.:

  • specialbestillinger

  • personligt tilpassede produkter

  • gavekort

Er du i tvivl om en vare kan returneres, så skriv til os.


Ombytning

Ønsker du en anden størrelse, farve eller model?
Kontakt os på kayaonline@kayashop.dk, så hjælper vi dig med det rigtige match.


Refundering

Når vi har modtaget og inspiceret din vare, får du besked om godkendelse.
Hvis returneringen godkendes, refunderes beløbet automatisk til din betalingsmetode inden for op til 10 hverdage.
Bemærk, at din bank/kortutsteder kan have ekstra behandlingstid.

Har du ikke modtaget refunderingen efter 15 hverdage, så kontakt os.


KLAGER & KONFLIKTLØSNING

Hos KAYA bestræber vi os på at levere den bedst mulige oplevelse. Hvis noget ikke lever op til dine forventninger, må du meget gerne kontakte os.

Sådan indgiver du en klage

Skriv til kayaonline@kayashop.dk med:

  • Dit fulde navn

  • Ordrenummer

  • Beskrivelse af problemet

  • Evt. billeder eller dokumentation

Vi svarer inden for 5 hverdage.

Hvis vi ikke kan finde en løsning

Danske forbrugere kan klage via Forbrugerklagenævnet på naevneneshus.dk
EU-forbrugere kan bruge ODR-platformen: ec.europa.eu/odr

Alle tvister behandles efter dansk lov.